POT promowała wyjazdy weekendowe do Polski na rynku brytyjskim
W Wielkiej Brytanii Polska Organizacja Turystyczna zrealizowała czterotygodniową kampanię promocyjną kierowaną do tamtejszych travel agentów. Głównym kanałem komunikacji była antena Radio Travel, na której codziennie emitowane były spoty radiowe, oraz media społecznościowe rozgłośni.
Polska Organizacja Turystyczna od początku roku kontynuuje aktywną promocję naszego kraju na rynku brytyjskim. Jej ostatnią odsłoną była skierowana bezpośrednio do branży kampania reklamująca weekendowe podróże do Polski.
Tego typu wyjazdy od lat cieszą się sporą popularnością w Wielkiej Brytanii. Jest to związane m.in. z dużą liczbą połączeń lotniczych, krótkim czasem podróży oraz bogatą ofertą atrakcji turystycznych. Celem kampanii było wzmocnienie pozytywnego wizerunku Polski w tym obszarze oraz zachęcenie travel agentów do poszerzenia katalogu wycieczek do naszego kraju.
Ze względu na bieżąca sytuację akcja była promowana hasłem: Poland. A land of welcome, beauty & culture. W ten sposób Zagraniczny Ośrodek POT w Londynie starał się podkreślić walory Polski, które obecnie zyskują największe uznanie na świecie.
Kampania została zrealizowana we współpracy z Radio Travel. Słuchaczami wspomnianej radiostacji są brytyjscy travel agenci oraz tour operatorzy. Na antenie rozgłośni codziennie emitowane były spoty radiowe, a w jej mediach społecznościowych ukazywały się posty z grafikami polskich miast.