POT promowała laureatów konkursu EDEN w mediach społecznościowych
W ramach prowadzonej w 2020 roku promocji destynacji – miejsc nagrodzonych i wyróżnionych w poszczególnych edycjach konkursu EDEN Polska, Polska Organizacja Turystyczna przeprowadziła w kwietniu, maju i czerwcu specjalną kampanię w mediach społecznościowych.
Kampania dotarła do ponad 106 tys. unikalnych użytkowników, a reklamy zostały wyświetlone ponad 234 tys. razy.
Pierwsza odsłona kampanii na polubienia została przeprowadzona w kwietniu. W związku z panującą pandemią koronawirusa, przygotowane zostały specjalne kreacje uwzględniające brak możliwości odbywania podróży turystycznych i koncentrujące się na tzw. turystyce wirtualnej, jako jedynej możliwej w tamtym szczególnym czasie.
W majowej odsłonie kampanii, w związku z wycofywaniem ograniczeń dotyczących podróżowania, nieznacznie zmodyfikowane zostały copy reklam, adekwatnie do zmieniającej się sytuacji. Nie uległy natomiast zmianie Ilustracje – wykorzystywano ten sam zestaw grafik, co w kwietniu, podczas pierwszej odsłony.
Natomiast w trzeciej, czerwcowej, odsłonie kampanii, w związku z brakiem ograniczeń dla uprawiania turystyki krajowej i wzrastającą na powrót aktywnością turystyczną Polaków, również w kreacji kampanii nastąpiło „odmrożenie” po dotychczasowym lockdown’ie i zastosowano już klasyczne ilustracje – z turystami w otoczeniu turystycznych pejzaży.