en
en
Kontakt

POT promował sprzedaż wyjazdów do Polski na rynku brytyjskim

Polska Organizacja Turystyczna przeprowadziła wielozasięgową kampanię marketingową, wspierającą bezpośrednio sprzedaż wyjazdów do Polski. Kampania, z uwagi na wybuch pandemii, była prowadzona w dwóch etapach. Pierwszy trwał od lutego do marca, a drugi od  lipca do sierpnia. W obu etapach promowane były wyjazdy weekendowe o charakterze miejskim i kulturowym, aczkolwiek różniły się one sloganami oraz narracją.

zfilmu.jpg

Kampania była skierowana do młodych Brytyjczyków podróżujących indywidualnie lub ze znajomymi. Wykorzystano w niej takie formaty reklamowe jak: landing page, klipy video, reklamę banerową, posty sponsorowane na social mediach oraz reklamę natywną. Dzięki tak dobranym formatom osiągnięto spektakularne wyniki. Zasięg kampanii to ponad 2,5 miliona unikalnych użytkowników, ponad 4 miliony impresji oraz 64 tysiące wyświetleń video!

Jednak wskaźnikiem, który najbardziej cieszy jest poziom sprzedanych wyjazdów do Polski. Wynik jaki osiągnięto to 4,805 PAX oraz 2,185 rezerwacji. Miastami, które osiągnęły najlepsze wyniki są: Kraków, Warszawa oraz Gdańsk. Partnerem kampanii był portal lastminute.com

Do góry