POT promował polskie kempingi Niderlandach
Kampania, realizowana poprzez wysyłkę newsletterów, artykuły drukowane i elektroniczne oraz publikacje na social mediach dotarła do 154.000 osób z czego ponad 350 osób skierowało osobiste zapytanie do Zagranicznego Ośrodka POT w Amsterdamie o przesłanie pakietów informacyjnych na temat oferty kempingowej Polski i regionu oraz jego atrakcji turystycznych.
Artykuły opisywały piękno regionu i Wrocławia oraz zawierały rekomendację inspektorów ACSI, którzy polecali warte zwiedzenia atrakcje, bazując na własnym doświadczeniu zdobytym w czasie wizyty w Polsce.
To już druga kampania w tematyce kempingowej realizowana przez Zagraniczny Ośrodek POT w Amsterdamie w ostatnim roku na terenie Królestwa Niderlandów. Poprzednia, promująca wyjazdy do Małopolski, także spotkała się z dużym zainteresowaniem czytelników. Wtedy ponad 450 osób zamówiło pakiety informacyjne.
Krolestwo Niderlandów to od zawsze kraj miłośników turystyki kempingowej – aż 3,5 miliona Holendrów podróżuje w ten sposób. Okres pandemii spowodował, że turystyka kempingowa jeszcze bardziej zyskała na popularności. Wielu Holendrów posiada własne kampery, na które popyt w związku z pandemią, rekordowo wzrósł w ostatnim roku. Holenderscy turyści na nadchodzący sezon szukają miejsc atrakcyjnych, posiadających bogate dziedzictwo przyrodnicze, bezpiecznych i niezbyt odległych od domu. Sukces obydwu kampanii potwierdza, że w oczach Holendrów Polska posiada ogromny potencjał w zakresie turystyki kempingowej i jest kierunkiem z powodzeniem spełniającym wszystkie powyższe warunki.
W roku 2021 ZOPOT w Amsterdamie planuje trzecią kampanię we współpracy z ACSI, zachęcającą Holendrów do turystyki kempingowej w Polsce, parków narodowych i kolejnych regionów. Przewidziano rozbudowanie profilu Polski na portalu Eurocampings, zaproponowane zostaną też najciekawsze trasy objazdowe na GPS.
ACSI specjalizuje się w udzielaniu informacji w tematyce kempingowej od 1965 roku, szeroko działając na rynku europejskim. Oddział ACSI w Królestwie Niderlandów publikuje przewodniki kempingowe, magazyny, prowadzi ożywioną działalność w internecie poprzez portal, social media i aplikacje zamieszczające praktyczne informacje z zakresu turystyki kempingowej. ACSI Touroperating organizuje grupowe podróże objazdowe dla miłośników turystyki kempingowej, między innymi do Polski.
ACSI prowadzi także ewaluację kempingów, rocznie ponad 330 inspektorów wyrusza w trasę aby ocenić 10.000 kempingów. Rekomendacje inspektorów włączane są do kampanii promocyjnych w celu powiększenia zaufania konsumenta. Poprzez portal ACSI i Eurocampings można dokonać bezpośredniej rezerwacji pobytu na polskim kempingu.