POT promował polską turystykę na targach w Danii
Przełom lutego i marca był intensywnym okresem w promocji polskiej turystyki w Skandynawii.
Ferie For Alle to cieszące się dużą popularnością targi na Jutlandii. Wydarzenie było pierwszą popandemiczną wystawą na tym rynku, którą odwiedziło ponad 40 tysięcy ludzi. W 2022 roku Zagraniczny Ośrodek POT w Sztokholmie wrócił również do współpracy z Czeskim Ośrodkiem Informacji Turystycznej, co zaowocowało organizacją wspólnego stoiska pod znanym już w Herning hasłem „The Heart of Europe”.
Dużym magnesem do jego odwiedzenia był m.in. konkurs z nagrodami w postaci weekendowych pobytów w hotelach w Sopocie i w Świnoujściu oraz degustacja cydru lubelskiego, którego sponsorem była Ambasada RP w Danii.
Na polskim stoisku ofertę swoją prezentowało Miasto Sopot, Region Małopolski oraz Hotel Trzy Wyspy ze Świnoujścia. W części poświęconej turystyce golfowej natomiast można było dowiedzieć się szczegółów dotyczących tej oferty tematycznej w Zachodniopomorskiem, którą przedstawiała silna golfową trójka pól: Modry Las, Binowo Park i Amber Baltic.
Na popularność Polski w Jutlandii wpływa zdecydowanie pobliskie lotnisko Billund, które oferuje bezpośrednie połączenia lotnicze do największych miast polski: Gdańska, Krakowa, Poznania, Wrocławia i Warszawy.
Kolejną imprezą targową, która odbyła się ostatnio w Danii, były targi Bike Show w Kopenhadze skierowane do miłośników rowerów i turystyki rowerowej. Do udziału w polskim stoisku zaproszone zostały dwa kluczowe regiony: Pomorski i Zachodniopomorski, przez które przebiega trasa EuroVelo10 ciesząca się dużym zainteresowaniem wśród Duńczyków. W bezpośrednim sąsiedztwie stoiska POT ofertę handlową polskich producentów rowerowych prezentowała też Polska Agencja Handlu i Inwestycji.