POT prezentowała ofertę turystyki medycznej na WTM Londyn 2019
Polskie uzdrowiska, kliniki ortopedyczne, rehabilitacyjne, kardiologiczne oraz gabinety dentystyczne były głównymi elementami oferty turystyki medycznej promowanymi przez Polską Organizację Turystyczną na targach World Travel Market 2019. Polska prezentacja oferty prozdrowotnej była największą tego typu na londyńskich targach.
Zakończyły się trwające od 4 do 6 listopada trzydniowe targi World Travel Market w Londynie. Polska Organizacja Turystyczna po raz kolejny prezentowała na nich ofertę turystyki medycznej w ramach projektu promocji usług prozdrowotnych poddziałania 3.3.2 Promocja gospodarki w oparciu o polskie marki produktowe – Marka Polskiej Gospodarki – Brand.
Odwiedzający mogli zapoznać się z informacjami przygotowanymi przez polskie uzdrowiska, kliniki ortopedyczne, rehabilitacyjne, kardiologiczne oraz gabinety dentystyczne.
Pierwszy dzień branżowy zaowocował licznymi zapytaniami odwiedzających o możliwość wysyłania do Polski grup studentów medycznych, którzy w ramach praktyk mieliby poznawać sposób funkcjonowania polskich szpitali. W drugi dzień, otwarty dla publiczności, pojawiały się zapytania touroperatów z Wielkiej Brytanii dotyczące możliwości wysyłania do Polski grup seniorów, pragnących skorzystać z ośrodków Spa & Wellness w Polsce.
Polska prezentacja oferty prozdrowotnej była największą tego typu na targach, dlatego przyciągnęła zainteresowanie firm z Litwy, Grecji czy Islandii, które szukały inspiracji do dalszego rozwoju turystki zdrowotnej w swoim kraju.