POT prezentował najciekawsze polskie atrakcje turystyczne na World Travel Show 2019
Podczas tegorocznych targów Polska Organizacja Turystyczna promowała m.in. laureatów konkursu na najlepszy produkt turystyczny – Certyfikaty POT 2018, w tym zdobywcę złotego certyfikatu – Muzeum Powstania Warszawskiego. Na stoisku wyświetlano także filmy, które POT stworzył w celu przedstawienia oferty zwycięzców konkursu Na wsi najlepiej – 12 dobrych praktyk w turystyce wiejskiej. Na bogatą ekspozycję liczyć mogli również laureaci projektu Polskie Marki Turystyczne.
Turyści mogli też dowiedzieć się więcej na temat siódmej edycji akcji POLSKA ZOBACZ WIĘCEJ – WEEKEND ZA PÓŁ CENY, której finał odbędzie się 22-24 listopada.
Na Polskim Stoisku Narodowym nie zabrakło również konkursów i quizów z nagrodami, które cieszyły się ogromną popularnością szczególnie wśród młodszej grupy zwiedzających. Odwiedzający mogli także przenieść się w świat wirtualnej rzeczywistości za pomocą filmów sferycznych pokazujących m.in. obiekty wpisane na listę UNESCO, bogate dziedzictwo kulturowe naszego kraju czy piękno polskich parków narodowych.