POT na warsztatach branżowych RK’s TUR w Göteborgu
W spotkaniu uczestniczyli menadżerowie produktów z biur podróży z terenu Szwecji i Norwegii, sprzedający głównie wyjazdy autokarowe. RK Travel Group współpracuje bowiem regularnie z ok. 450 klientami, za pomocą których realizuje ponad 3000 wyjazdów grupowych, co przekłada się na liczbę około 135 tys. turystów i 700 tys. noclegów.
Zgodnie z ostatnimi statystykami RK Travel Group zaobserwowało wzrost sprzedaży wyjazdów do Polski, stąd też ich nacisk, aby podtrzymać ten trend i zaprezentować nowe propozycje programów wycieczek do naszego kraju. W ofercie znajdą się mniej znane atrakcje m.in. trasa zamków i pałaców wraz ze SPA na przykładzie Dolnego Śląska, Mazury – kraina jezior, polskie perły – Książ/Karpacz/Kościół Pokoju, jarmarki bożonarodzeniowe w Polsce oraz polskie winnice.
Polska miała szansę zaprezentować się wśród takich potentatów jak przewoźnik Stena Line, Viking Line, DFDS czy British Airways, a także destynacje Visit Norway oraz Visit Britain. Na zaproszenie odpowiedziało 110 gości reprezentujących 55 biur podróży. Każdy z odwiedzających polskie stanowisko mógł uzyskać odpowiedzi na temat proponowanych programów oraz spróbować ”polskiego tapas”.
Na zakończenie spotkania ogłoszono tradycyjnie zwycięzcę w kategorii ”Złoty Autobus”, wyróżniając w ten sposób najbardziej aktywnego organizatora. Nagroda jest także podkreśleniem, że podróże autokarowe to aktualnie jedna z najbardziej ekologicznych form podróżowania.