en
en
Kontakt

POT na targach IFTM TOP RESA 2018 w Paryżu  

paryz.jpg

Na odbywających się w hali siódmej przy Porte des Versailles w Paryżu targach IFTM TOP RESA 2018, zgromadzili się wszyscy najważniejsi gracze francuskiego rynku turystycznego. Targową nowością w tym roku była specjalnie wyodrębniona wioska influencerów, którzy zdominowali w 2018 r. rynek promocji we Francji. W imprezie wzięło udział 32 influencerów, reprezentujących wszystkie sektory mediów społecznościowych.

Polskie Stoisko Narodowe zostało zorganizowane przez Polską Organizację Turystyczną wraz z jej zagranicznym ośrodkiem w Paryżu. Szczególnie bogato reprezentowana była Małopolska Organizacja Turystyczna, która w ramach projektu unijnego przygotowała produkty ze swojego regionu i Krakowa na rynek francuski. W ramach stoiska MOT swoje atuty prezentowali: Promenada, Jan-Pol, 4Travel, DMC Poland, Destination Pologne, a także Polskie Linie Lotnicze LOT, Mazurkas i Paysage.

Polska Organizacja Turystyczna była także partnerem panelu dyskusyjnego w wiosce influencerów, w tym części Travel-Insight, podczas której podsumowana została przeprowadzona przez paryski ośrodek POT podczas wakacji w Polsce i Czechach kampania z udziałem wpływowych francuskich blogerów i wideoblogerów.

Targi TOP RESA zakończyły się ogromnym sukcesem. W rocznicowym roku 40-lecia ich istnienia, liczba głównych wystawców, którzy pojawili się w Paryżu wyniosła 528, nie uwzględniając ich partnerów, podwystawców ani współorganizatorów. W ramach wydarzenia stworzono 11 wiosek, skupiających podmioty o pewnym pokrewieństwie działania, m.in. tak zwane Tourisme Durable, parki, klasa biznes, touroperatorzy, platformy handlowe czy żegluga.

Rok 2018 był znakomity również dla całej francuskiej branży turystycznej. Wiadomo już, że obrót w III kwartale tylko na rynku podróży profesjonalnych i biznesowych we Francji przekroczy 30 miliardów euro. To absolutny rekord.

Do góry