POT na Discover Central Europe Networking Day
Spotkanie zapoczątkował panel dyskusyjny, w którym uczestniczyli dyrektorzy narodowych organizacji turystycznych Czech, Słowacji, Węgier i Polski. Polską Organizację Turystyczną reprezentował zastępca dyrektora Departamentu Marketingu Artur Pielaszek. Debata dotyczyła najważniejszych produktów turystycznych Grupy V4. Państwa Grupy Wyszehradzkiej dzieliły się swoimi doświadczeniami w zakresie turystyki aktywnej, turystyki zdrowotnej, gastronomii oraz architektury.
Druga część imprezy to warsztaty skierowane do branży opierające się na rozmowach pomiędzy service providers a hosted buyers. W tej grupie Polskę reprezentuje pięciu sprzedających: Furnel Travel Int., Poland Travel, Jan-Pol Incoming tour operator, Mazurkas Travel Poland, Supertour DMC. W wydarzeniu uczestniczy ok. 200 kupujących z Rosji, Izraela, Hiszpanii, Serbii, Włoch, Francji czy Rumunii.
Wydarzenie ma na celu pomóc odwiedzającym państwa Europy Środkowo-Wschodniej w odkrywaniu ich dziedzictwa kulturowego, poznawaniu turystycznych atrakcji, co z kolei przełoży się na wzrost gospodarczy w państwach Grupy V4.