POT na Arab Health w Dubaju
W tegorocznej edycji, odbywającej się dniach od 21 do 24 czerwca, uczestniczyło ponad 1 300 wystawców z ponad 60 państw. W 17 pawilonach prezentowali najnowsze rozwiązania i produkty z zakresu usług medycznych, technologii medycznych IT w branży zdrowotnej, sprzętu diagnostycznego i laboratoryjnego.
Polska Organizacja Turystyczna już po raz drugi zorganizowała stoisko, które w ramach projektu Go to Brand prezentowało ofertę polskiego rynku usług prozdrowotnych, w tym ofertę placówek medycznych, placówek rehabilitacyjnych oraz obiektów SPA & Wellness, dobraną pod kątem rynków arabskich.
Zauważalne jest pozytywne nastawienie do Polski ze strony lokalnych mediów oraz kontrahentów zainteresowanych współpracą na rynku medycznym. W liczącym się medium lokalnym ukazał się artykuł o naszej ofercie rehabilitacyjnej.
Niezwykle pomocny w przyciągnięciu uwagi do stoiska był bogaty program animacji, obfitujący w rozmaite warsztaty, np. soli kąpielowych z dodatkiem polskich olejów, ziół i kwiatów, aromaterapię, inhalację solami leczniczymi, degustację polskich herbat i miodów, warsztaty przygotowywana naturalnych świeczek z wosku pszczelego, sesję relaksacyjną w świecie polskich dźwięków czy badania bezinwazyjne przy pomocy urządzenia do pomiaru nawilżenia skóry. Dla wszystkich aktywnych gości przygotowano atrakcyjne naturalne nagrody, a na szczegółowe pytania odpowiadał obecny na stoisku ekspert branżowy.