en
en
Kontakt

POT intensywnie promuje Polskę w Chinach

Kampania Sina Weibo w chińskim metrze

Zagraniczny Ośrodek POT w Pekinie zamieszczał publikacje na swoim profilu na platformie społecznościowej Weibo. Używając hashtagów konkretnych kampanii, promował i aktywnie uczestniczył w konkursach związanych z podróżami organizowanych przez Sina Weibo czy prowadził dwa live streamingi z Polski na platformie Yizhibo: jeden z Muzeum Chopina w Warszawie i jeden ze starego miasta w Krakowie. W promocje zaangażowani byli również liczni chińscy influencerzy podróżniczy.

Wraz z końcem roku po raz trzeci z kolei Sina Weibo ruszyła z kampanią - #不止旅行# (Beyond the road), mającą na celu podsumowanie roku 2020 i promocje podróży w 2021 roku. W kampanii uczestniczy ponad 100 destynacji, 1000 blogerów podróżniczych i 30 przedstawicieli mediów. Jej rdzeniem jest konkurs na dzielenie się wspomnieniami podróżniczymi z przemijającego roku, propozycje przygotowane przez organizacje turystyczne na spędzenie przerwy noworocznej oraz promocja najciekawszych miejsc do odwiedzenia w roku kolejnym.

W związku z przypadającą na 2020 roku 210. rocznicą urodzin Fryderyka Chopina, i przełożoną na październik 2021 XVIII edycją Międzynarodowego Konkursu Pianistycznego im. F. Chopina, głównym produktem turystycznym promowanym przez ZOPOT w latach 2020-2021 jest turystyka po Polsce śladami kompozytora. Ośrodek postanowił promować turystykę chopinowską również w ramach kampanii #不止旅行#, przygotowując kreacje graficzne przedstawiające pomnik F. Chopina w Parku Łazienkowskim w Warszawie.

Jedną z części kampanii jest film promocyjny wyświetlany na stacjach metra w Pekinie. Do tej promocji zostało wybranych 20 krajów, w tym Polska.  Materiały promocyjne wyświetlane były na stacjach linii 4, 14, 16 oraz pospiesznej linii na lotnisko w Daxingu, od 28 stycznia do 3 lutego.

Do góry