en
en
Kontakt

POT i OST Gromada z porozumieniem o współpracy

gromada_1170_585.JPG

Celem podpisania porozumienia jest wspólna realizacja działań na rzecz rozwoju i promocji polskiej turystyki oraz wsparcia rozwoju Ogólnokrajowej Spółdzielni Turystycznej „Gromada”. Porozumienie ma się przyczynić do budowania jakości, rozwoju i wizerunku polskiej turystyki oraz hotelarstwa, poprzez współpracę przy organizowanych przedsięwzięciach, których efektem będzie zwiększenie zainteresowania wśród turystów krajowych i zagranicznych polską turystyką oraz usługami hotelarskimi świadczonymi na terenie Polski. 

- Niezwykle cieszymy się z podjęcia współpracy z tak uznaną marką jak Ogólnokrajowa Spółdzielnia Turystyczna Gromada, która kilka miesięcy temu świętowała swoje 85-lecie pokazując, że dbałość o tradycję i wartości jej przyświecające można pogodzić z potrzebami oraz oczekiwaniami dzisiejszych turystów. Polska Organizacja Turystyczna ceni sobie wspólne działania z partnerami. Wierzę, że to porozumienie przyniesie owoce dla odbudowującej się branży turystycznej – przyznał Rafał Szmytke, prezes Polskiej Organizacji Turystycznej.

W ramach realizacji Porozumienia Polska Organizacja Turystyczna oraz Ogólnokrajowa Spółdzielnia Turystyczna Gromada zadeklarowały współpracę w zakresie:

  • konsultacji, wymiany doświadczeń oraz doradztwa w zakresie prowadzenia działalności statutowych Stron,
  • udzielania wzajemnego wsparcia w realizowanych projektach w szczególności dotyczących turystyki kulinarnej i zdrowotnej,
  • współorganizacji konferencji i warsztatów mających na celu wsparcie dla branży hotelarskiej, która jest jedną z najbardziej poszkodowanych w wyniku pandemii koronawirusa, 
  • organizacji wydarzeń promocyjnych w kraju i zagranicą podczas narodowych wystaw, targów, festiwali itp., 
  • promowania na terenie Polski przedsięwzięć obu stron, między innymi poprzez promocję turystyki kulinarnej i zdrowotnej, dystrybucję materiałów reklamowych na targach i imprezach w których będą uczestniczyć, 
  • wspólnego przygotowywania projektów wydawniczych i konferencyjnych poświęconych turystyce i hotelarstwu,
  • możliwości rezerwacji pobytów w bazie noclegowej hoteli Gromada dla uczestników study tour i study press (organizowanych przez POT),
  • promocji wspólnych wydarzeń, konkursów i działań reklamowych na stronach internetowych i w mediach społecznościowych, 
  • zamieszczenie na narodowym portalu POT obiektów hotelowych Gromady. 
Do góry