en
en
Kontakt

Pomorze zachęca Skandynawów do przyjazdów jesienią

Grafika akcji Dream Citybreak

Dzięki współpracy Zagranicznego Ośrodka POT w Sztokholmie oraz zaagażowaniu agencji First Coffe z Danii Pomorska ROT stworzyła akcję, która ma wpłynąć na wydłużenie sezonu turystycznego w regionie. Kampania promocyjna odbywa się oddzielnie na rynku norweskim i szwedzkim.

Konkurs polega na zaprojektowaniu swojego weekendu marzeń, czyli stworzenia pakietu pobytowego w oparciu o następujące kategorie:  transport, noclegi, restauracje i atrakcje. Uczestnik określa rodzaj oraz miejsce  transportu (lotnisko/prom), wybiera jedno miejsce noclegowe, dwie restauracje, w których chciałby zjeść posiłek, oraz dwie atrakcje z jakich chciałby skorzystać. Warunkiem udziału jest także opisać, dlaczego chciałby spędzić weekend w Pomorskim.

Spośród zgłoszonych uczestników PROT wybierze dwóch zwycięzców: będzie to jeden mieszkaniec Szwecji i jeden mieszkaniec Norwegii.

Kampania wspierana jest także intensywnymi działaniami w mediach społecznościowych oraz reklamami Google Ads. Po zakończeniu konkursu planowana jest także dodatkowa kampania remarketingowa.

Do góry