Pomorze zachęca Skandynawów do przyjazdów jesienią
Dzięki współpracy Zagranicznego Ośrodka POT w Sztokholmie oraz zaagażowaniu agencji First Coffe z Danii Pomorska ROT stworzyła akcję, która ma wpłynąć na wydłużenie sezonu turystycznego w regionie. Kampania promocyjna odbywa się oddzielnie na rynku norweskim i szwedzkim.
Konkurs polega na zaprojektowaniu swojego weekendu marzeń, czyli stworzenia pakietu pobytowego w oparciu o następujące kategorie: transport, noclegi, restauracje i atrakcje. Uczestnik określa rodzaj oraz miejsce transportu (lotnisko/prom), wybiera jedno miejsce noclegowe, dwie restauracje, w których chciałby zjeść posiłek, oraz dwie atrakcje z jakich chciałby skorzystać. Warunkiem udziału jest także opisać, dlaczego chciałby spędzić weekend w Pomorskim.
Spośród zgłoszonych uczestników PROT wybierze dwóch zwycięzców: będzie to jeden mieszkaniec Szwecji i jeden mieszkaniec Norwegii.
Kampania wspierana jest także intensywnymi działaniami w mediach społecznościowych oraz reklamami Google Ads. Po zakończeniu konkursu planowana jest także dodatkowa kampania remarketingowa.