Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna podsumowała wizyty studyjne
Study toury są dla PROT efektywnym narzędziem budującym markę regionu. W minionym roku zorganizowane zostały 45 wizyty studyjne o różnorodnej tematyce, w których udział wzięło łącznie 63 dziennikarzy, 176 touroperatorów oraz 8 przedstawicieli ekip telewizyjnych.
Największą popularnością cieszyła się oferta miejska, kulturowa oraz aktywna a także premium regionu pomorskiego, w tym: kulinaria, golf, lifestyle, regionalizm i kultura ludowa etc.
Największe efekty medialne spodziewane są z Niemiec, Polski, Szwecji, Izraela, Włoch i Ukrainy, których to uczestnicy mieli okazje zwiedzić nie tylko tętniące wielkomiejskim życiem Trójmiasto ale również urokliwe zakątki regionu takie jak: Łebę, Malbork, Słupsk z Ustką, Żuławy, Mierzeję Wiślaną oraz Kaszuby Północne i Południowe. Spodziewany ekwiwalent medialny szacowany jest na 5 mln PLN, a zasięg odziaływania nawet na kilkanaście mln odbiorców.
Więcej: na stronie Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej