Polskie Stoisko Narodowe na targach ATM w Dubaju
Polska na rynku arabskim jest postrzegana jako nowy, atrakcyjny kierunek turystyczny. Goście odwiedzający narodowe stoisko zainteresowani są przede wszystkim pobytami w dużych miastach, pytają także o możliwości obcowania z naturą. W ramach Polskiego Stoiska Narodowego swoją ofertę prezentuję 9 podwystawców: Mazurkas Travel Poland, PTH Supertour, American Heart of Poland, Polish Health Centres, Hotel Bristol Art and Medical SPA Busko-Zdrój, Warsaw Sheraton Hotel, Indywidualna Specjalistyczna Praktyka Piotr Bednarski, Pałac na Wodzie, Olandia Leisure and Conference Resort.
Polska Organizacja Turystyczna, w ramach projektu promocji usług prozdrowotnych poddziałania 3.3.2 Promocja gospodarki w oparciu o polskie marki produktowe, prezentuje także podczas targów ofertę polskich placówek medycznych, uzdrowisk oraz obiektów SPA. Odwiedzający stoisko mają możliwość skorzystania z terapii tlenowej czy okularów VR wspomagających leczenie wzroku. Hostessy ubrane w tradycyjne stroje zapraszają do degustacji ekologicznego soku jabłkowego i wody kolagenowej, zdrowych przekąsek oraz świeżych rogalików przygotowanych przez polską restaurację w Dubaju. Dla odwiedzających przygotowano upominki oraz zapraszano do zrobienia pamiątkowego zdjęcia. Stoisko jest licznie odwiedzane przez touroperatorów z krajów arabskich, zainteresowanych pakietami leczniczymi w uzdrowiskach. Interesuje ich również oferta leczenia onkologicznego oraz kardiologicznego. Pytają także o możliwość zorganizowania konferencji dla lekarzy w atrakcyjnych miejscach Polski.
Pierwszego dnia stoisko odwiedził Robert Rostek, Ambasador RP w Abu Zabi.