Polskie miasta w dużej kampanii na rynku brytyjskim
Kampania prowadzona była za pośrednictwem portalu Inspire My Holiday – lidera pośród stron internetowych poświęconych inspiracji turystycznej. Z jej oferty korzystają osoby, które są dopiero na początku swoich poszukiwań związanych z wyborem kierunku podróży. Codziennie z informacji zamieszczonych w witrynie korzysta prawie cztery tysiące osób poszukujących głównie wyjazdów do Europy.
Dzięki przeprowadzonej przez londyński ZOPOT kampanii, Polska wraz z jej czteroma głównymi miastami pojawiała się zarówno na samym portalu, jak również została objęta działaniami promocyjnymi o wysokich zasięgach, prowadzonymi na portalach społecznościowych oraz w wyszukiwarkach. Dodatkowo, użytkownicy zainteresowani Europą Centralną otrzymali newsletter z informacjami o Polsce.
Odpowiednio dobrana grupa odbiorcza pozwoliła na dotarcie do ponad miliona unikalnych użytkowników, aktywnie poszukujących informacji na temat wyjazdów do Europy Centralnej i Wschodniej. Kampanią zostały objęte także osoby, których zachowania w sieci wskazują na na to, że planują oni wyjazd do krajów konkurencyjnych. Największym zainteresowaniem cieszyła się oferta Krakowa i Wrocławia, który to coraz wyraźniej buduje sobie pozycje na rynku brytyjskim.