„Polski” tramwaj promuje Warszawę i Kraków w Wiedniu
Od 7 grudnia do 7 stycznia, przez równo miesiąc po wiedeńskich szynach kursuje „polski” tramwaj – obklejony reklamami zachęcającymi do przyjazdów do Polski. To akcja organizowana przez Zagraniczny Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej w Wiedniu.
Wiedeńczycy i turyści odwiedzający stolicę Austrii mogą przemieszczać się pomiędzy popularnymi w tym mieście rynkami Bożonarodzeniowymi specjalnym tramwajem zapraszającym do Polski. Szczególnie polecane są Warszawa i Kraków, czyli dwa najpopularniejsze i najchętniej odwiedzane przez Austriaków miasta w Polsce. Liczymy, że dzięki tej reklamie wzrośnie zainteresowanie wyjazdami do prezentowanych miast.
„Polski” tramwaj w ciągu miesiąca odwiedzi 18 linii. Wraz z pierwszym jego wyjazdem tramwaju na tory, Zagraniczny Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej w Wiedniu zamieścił w mediac społecznościowych, na Facebooku (fanpage @Polnisches Fremdenverkehrsamt) i Twitterze (@Polen Tourismus) oraz na austriackiej wersji językowo-rynkowej Narodowego Portalu Turystycznego (www.polen.travel) informacje o samej akcji i związanym z nią konkursem.
Chętni mogą dowiedzieć się dzięki temu nieco więcej na temat „naszego” tramwaju oraz poznać zasady rywalizacji i nagrody. Zachęcamy w nim do zrobienia sobie zdjęć z „polskim” tramwajem w celu wygrania ufundowanej przez ZOPOT Wiedeń nagrody. Jest nią replika oficjalnej piłki Mistrzostw Świata w Moskwie, w których nasza reprezentacja będzie również uczestniczyć.
Zasięg reklamy, zgodnie z informacją firmy Gewista, to prawie 4 miliony osób.