Polska w sieci Auchan we Francji
Projekt został zrealizowany we wszystkich punktach sprzedaży Auchan Voyages, na portalu internetowym touroperatora w postaci banerów i home page oraz w katalogu produktowym grupy Auchan (10 milionów egzemplarzy rozprowadzanych na terenie supermarketów oraz bezpośrednio w skrzynkach listowych klientów). Dodatkowo, w ramach tej kampanii przeprowadzone zostały specjalistyczne szkolenia dla agentów biur podróży Auchan Voyages m.in. w Tuluzie, Valence, Lyonie, Marsyli i Aubagne. A także w Paryżu.
Celem kampanii realizowanej w sieci Auchan Voyages jest wzrost sprzedaży objazdów zorganizowanego do Polski oraz wzmocnienie wizerunku Polski na rynku francuskim. W ramach przerprowadzonych szkoleń agenci Auchan Voyages mogli zapoznać się z trasami turystycznymi w Polsce, historią, tradycjami a także kulturą gastronomiczną naszego kraju. Kampania w sieci Auchan jest jedną z największych jaka zostanie w tym roku przeprowadzona na rynku francuskim przez działający tu Narodowy Ośrodek Informacji Turystycznej z innych krajów.