Polska promuje swoje atrakcje turystyczne w Niderlandach
- Vakantiebeurs to tradycyjne miejsce spotkań branży turystycznej i konsumentów – mówi Dominika Szulc, dyrektor ZOPOT w Brukseli i Amsterdamie. – Cieszę się, że mogliśmy zaprezentować Holendrom kolejne atrakcyjne turystyczne z Polski – dodaje dyr. Szulc.
Na polskim stoisku promowały się polskie miasta i regiony a także firmy branży turystycznej – Małopolska z Krakowem, województwo śląskie,Dolny Śląsk z Wrocławiem, East Poland House (5 regionów wschodniej Polski) oraz krakowskie firmy 4Travel Polska i Jan-Pol.
Sporym zainteresowaniem odwiedzających cieszyło się wrocławskie Hydropolis, centrum wiedzy poświęcone wodzie z fenomenalną, multimedialną prezentacją na temat faktów dotyczących wody. Podczas targów prezentowano ciekawe eksperymenty z wodą. Dolny Śląsk promował także mieszczące się w budynku Dworca Świebodzkiego we Wrocławiu Muzeum Kolejkowo - miniaturowy świat, w którym można odkrywać cały region Dolnego Śląska za pomocą torów mini-kolejowych.
- Promocji Polski miała szeroki wymiar, towarzyszyła jej kampania na social mediach, outdoor w Amsterdamie i Utrechcie, prezentacje podczas targów (Małopolska i Kraków a także Dolny Śląsk i Wrocław) – mówi Marzena Sarzyniak z Polskiej Organizacji Turystycznej. Podczas targów zorganizowana została także loteria, w której można było wygrać trzy bilety PLL LOT do Polski. A także spotkanie z holenderskimi mediami oraz branżą turystyczną. Uświetnili je m.in. ambasadorowie Polski i USA w Niderlandach.