en
en
Kontakt

Polska promuje się wśród belgijskich blogerów

Polska Organizacja Turystyczna uczestniczyła w czwartej edycji spotkań Bloggers UTD w Belgii. Wydarzenie było znakomitą okazją do promocji Polski wśród przedstawicieli blogosfery oraz nawiązania nowych kontaktów.

belgiablog.jpg

Spotkania Bloggers UTD wpisały się już na trwałe w kalendarz wydarzeń medialnych Belgii. W sobotę 1 lutego odbyła się ich czwarta edycja. Także i w tym roku nie zabrakło Polskiej Organizacji Turystycznej. Bloggers UTD to wydarzenie networkingowe z udziałem belgijskich influencerów i blogerów lifestylowych i turystycznych.

Tegoroczna edycja zorganizowana została w pięknym budynku Lamot Heritage And Congress Centre urokliwego flamandzkiego miasta Mechelen. Wzięło w niej udział aż 130 blogerów, którzy mieli okazję zaprezentować swoje portale 24 partnerom.  Wśród tych ostatnich znalazło się aż 10 krajów (w 2019 roku prezentowały się 4 kraje), w tym Niemcy, Francja, Austria, Czechy a także kilka regionów (Tyrol, Flandria, Katalonia) oraz DMC, hotele i biura podróży.

Spotkanie rozpoczął cykl wykładów na tematy związane z social mediami - rolą influencerów belgijskich, wpływem blogów na zachowania konsumentów, możliwościami dla branży turystycznej, prowadzonych przez Matthieu van den Bogaert z Vlerick Business School, Jeroen  Naudts z wyższej szkoły Artevelde Hogeschool i Maarten Kesteloot, dyrektora  Influo.

Wydarzenie zwieńczyło wręczenie nagród „Travel Blog Awards” dla najlepszych blogerów. Rekordowa liczba 200 kandydatów walczyła o nagrody w 11 kategoriach, takich jak Najlepsza przygoda, Najlepsza opowieść city trip, Najlepsza podróż turystystyki zrównoważonej, Najlepsza kampania.

Zagraniczny Ośrodek POT w Brukseli planuje nawiązanie współpracy z niektórymi ze zwycięzców i nominowanych do nagród. Zwycięzca w kategorii Audience choice, bloger Ben Goes Places był już w Polsce i w efekcie podróży napisał ciekawe artykuły o Trójmieście, Warszawie i Łodzi.

Do góry