Polska promowała się w Kijowie. Ponad 20 tys. odwiedzających
Ubiegły tydzień upłynął w Kijowie pod znakiem targów. Najpierw, 3 października w Międzynarodowym Centrum Targowym na Browarskim Prospekcie rozpoczęły się 27. Targi Medyczne Public Health, a już następnego dnia w tej samej hali zainaugurowano największy na Ukrainie 24. Salon Turystyczny Ukraine International Travel Market 2017.
Na obu tych imprezach Polska Organizacja Turystyczna przygotowała swoje stoiska. Podczas targów medycznych, na stoisku przygotowanym w ramach projektu promocji turystyki prozdrowotnej, polscy eksperci prezentowali potencjał naszych uzdrowisk i zakładów opieki zdrowotnej. Na targach turystycznych zaś, 66 m2 powierzchni naszego stoiska narodowego zajęli przedstawiciele regionów - Lubelszczyzny i Śląska - oraz touroperatorzy.
Imprezom towarzyszyły liczne seminaria i prezentacje, które od kilku lat stały się znakiem rozpoznawczym tych wydarzeń. Łącznie obydwie imprezy, pomiędzy którymi można swobodnie się przemieszczać, odwiedziło podczas czterech dni targowych blisko 20 tys. gości.