Polska Organizacja Turystyczna partnerem NATO Charity Bazaar w Brukseli
Polska jest jednym z 40 państw członkowskich, które uczestniczyły w wydarzeniu, mającym na celu zebranie funduszy dla 35 fundacji charytatywnych z całego świata. Nie mniej ważnym celem NATO Charity Bazaar jest promocja krajów członkowskich, ich dziedzictwa kulturowego i walorów turystycznych wśród pracowników kwatery głównej NATO – 4 tysięcy urzędników i żołnierzy z krajów członkowskich.
W związku z obostrzeniami sanitarnymi, tegoroczny event został podzielony na kilka mniejszych wydarzeń, które zainaugurowała wspólna prezentacja Polski, Francji, Serbii i Bułgarii. 9 listopada, w Staff Center NATO te cztery kraje zaprezentowały się na stoiskach z broszurami oraz produktami lokalnymi i były chętnie odwiedzane przez pracowników NATO.
Cały dochód ze sprzedaży produktów i losów wesprze loterię, której zeszłoroczna edycja pozwoliła zebrać kwotę 133 tysięcy euro. Organizatorzy liczą na podobny dochód także w tym roku. Dzięki POT pracownicy NATO grali o pobyt w Warszawie a także o 13 innych polskich nagród ufundowanych przez przedstawicielstwa polskich regionów przy UE i innych partnerów zaproszonych przez Polskie Przedstawicielstwo Wojskowe. NATO Charity Bazaar potrwa do 30 listopada.