en
en
Kontakt

Polska Organizacja Turystyczna i blogerzy promują najpiękniejsze regiony naszego kraju

blogerzy 3.JPG

Pierwsze Turystyczne Mistrzostwa Blogerów na zlecenie Polskiej Organizacji Turystycznej realizuje Burda Digital Lab (należąca do Burda International Polska). Tworzone przez blogerów materiały promujące regiony mają zainspirować indywidualnych turystów, organizujących samodzielnie swój wypoczynek w Polsce i osoby korzystające z mediów społecznościowych, czerpiące inspiracje podróżnicze z Internetu. Partnerami projektu są regionalne organizacje turystyczne.

– To kolejny projekt, w którym Polska Organizacja Turystyczna wykorzystuje twórców internetowych do promocji naszego kraju. Tym razem jednak skupiamy się głównie na zachęceniu naszych rodaków, aby poznawali mniej znane zakątki swojej ojczyzny. Polska kryje w sobie naprawdę wiele pięknych miejsc i gorąco wierzę, że dzięki tej akcji uda się je wypromować. Jestem bardzo wdzięczny regionalnym organizacjom turystycznym za zaangażowanie w tę akcję. Pokazuje ona po raz kolejny, że razem możemy więcej – mówi prezes POT Robert Andrzejczyk.

W finałowej rozgrywce Mistrzostw weźmie udział 16 blogerów wyłonionych w drodze otwartego konkursu i 16 regionów. Każdy bloger będzie reprezentował jeden region i opracuje na jego temat materiały promocyjne, które następnie zostaną opublikowane na specjalnie przeznaczonej ku temu stronie oraz w formie publikacji drukowanej. Za udział w drugim i trzecim etapie uczestnicy otrzymają honoraria, a dla trójki Laureatów Mistrzostw przewidziane są dodatkowo nagrody pieniężne.

Założeniem akcji jest promocja atrakcyjności turystycznej 16 regionów z wykorzystaniem mediów społecznościowych.

Więcej informacji oraz formularze rejestracyjne na stronie: Turystyczne Mistrzostwa Blogerów

Dodatkowych informacji udziela: Agata Klusek, agata.klusek@bdigitallab.pl 

 

Do góry