Polska oferta turystyki medycznej na targach w Kazachstanie
Polska Organizacja Turystyczna promowała polskie usługi prozdrowotne na targach medycznych Kazakhstan International Healthcare Exhibition w Kazachstanie. To pierwsza w historii projektu "Go to Brand" reklama naszego kraju jako destynacji medycznej w tej części świata.
Od 18 do 20 maja w Ałmatach odbyła się 27. edycja targów medycznych Kazakhstan International Healthcare Exhibition - KIHE. To największe wydarzenie skupiające medyczny sektor naukowy, biznesowy, turystyczny oraz branżę farmaceutyczną w regionie Azji Centralnej.
Polska Organizacja Turystyczna po raz pierwszy w historii realizacji projektu "Go To Brand" promowała nasz kraj jako destynację zdrowotną w tym rejonie świata. Na naszym narodowym stoisku można było zapoznać się z folderami, broszurami i innymi materiałami zawierającymi informacje o podmiotach medycznych, ich specjalizacjach oraz innych zagadnieniach istotnych z punktu widzenia pacjenta zagranicznego.
W tegorocznej edycji KIHE wzięło udział ponad 200 wystawców z 11 krajów. Wśród zwiedzających nie brakowało zaś lekarze, managerów klinik, dystrybutorów sprzętu medycznego oraz klientów indywidualnych, którzy szukali porad zdrowotnych i ciekawych kierunków podróży prozdrowotnych. Szczególne zainteresowanie gości polskiego stoiska wzbudzały kwestie leczenia onkologicznego, zabiegów neurochirurgicznych oraz rehabilitacji i zabiegów ortopedycznych. Odwiedzający z Kazachstanu pytali także o ceny konkretnych usług, możliwości i warunki uzyskania wizy oraz ofertę wsparcia w transporcie do Polski.