Polska oferta turystyczna promowana w Chinach
Spotkania odbyły się w 4 ważnych ośrodkach miejskich: Guangzhou, Shenzhen, Tianjin i Xiamen i zgromadziły około 1800 przedstawicieli różnych chińskich biur podróży. W trakcie wydarzeń Zagraniczny Ośrodek POT w Pekinie miał okazje przedstawić uczestnikom bogate zasoby turystyczne Polski, ze szczególnym zwróceniem uwagi na Warszawę, Kraków, Trójmiasto oraz Wrocław. Prezentacje zawierały również informacje o ofercie turystycznej Tatr i Zakopnego, w związku z niedawną emisją pierwszego chińskiego reality show „Nieustraszone 20-latki”, który był realizowany w tym regionie.
HCG International Travel Group, do końca 2018 roku znany pod nazwą Beijing Hua Yuan International Travel, posiada w swojej ofercie szeroki wachlarz produktów turystycznych od wycieczek grupowych, indywidualnych przez MICE po wycieczki luksusowe. Jest to największy w Chinach dostawca produktów turystycznych obejmujących kraje europejskie, współpracujący z 6500 agentami z ponad 30 regionów Chin.
Cykl imprez został zorganizowany by zapoznać kontrahentów HCG z nową ofertą turystyczną promowaną na 2019 rok. Zgodnie z Chiny-Europa Tourism Data Report 2018, stworzonym wspólnie przez China Tourism Academy i HCG International Travel Group, kierunki europejskie stanowią 11% turystyki wyjazdowej z Chin, plasując się na drugim miejscu zaraz po kierunkach Azjatyckich. Te same badania wskazują, że odsetek chińskich turystów odwiedzających Europę Środkowo-Wschodnią rośnie z roku na rok, i w 2018 osiągnął 21%, ustępując jedynie regionowi Europy Zachodniej.