Polska oferta turystyczna pozytywnie przyjęta na targach ATM w Dubaju
W Dubaju trwają największe targi turystyczne w regionie Zatoki Perskiej Arabian Travel Market 2022. Polska Organizacja Turystyczna wraz z licznymi wystawcami promuje turystyczne walory naszego kraju, z uwzględnieniem oferty usług prozdrowotnych.
Od 9 do 12 maja w Dubaju trwają targi ATM 2022. Polska Organizacja Turystyczna już kolejny rok z rzędu zorganizowała Polskie Stoisko Narodowe o powierzchni 55 m2, na którym swoją ofertę swoją prezentują polskie miasta i regiony, touroperatorzy, kliniki medycyny estetycznej i rehabilitacyjnej oraz firmy z produktami spożywczymi.
Wśród wystawców obecne są Małopolska Organizacja Turystyczna, miasto Wrocław, Poznańska Lokalna Organizacja Turystyczna, biura GM Travel, Weiss Travel, Celuch Consulting oraz kliniki Clinic Hunter, Smile Dentica, Medicor, Corpomed i Konekt Group.
Nasze narodowe stoisko odwiedzili Ambasador Pełnomocny i Nadzwyczajny w Państwie Zjednoczonych Emiratów Arabskich Jakub Sławek oraz Komisarz Polskiego Pawilonu na EXPO 2020 Adrian Malinowski.
Targi oraz polskie stoisko cieszą się dużą frekwencją, co przekłada się na liczne spotkania i rozmowy handlowe. W sumie na ATM 2022 zarejestrowało się około 1600 wystawców ze 112 krajów i spodziewanych jest ponad 20 000 odwiedzających. Ci, którzy już się pojawili w polskim pawilonie, są pozytywnie zaskoczeni tak dużą reprezentacją firm i klinik medycyny estetycznej i rehabilitacyjnej, a szczególne zainteresowanie wzbudza oferta SPA dla grup oraz warunki pobytów leczniczych dla indywidualnych turystów.
Wiele pytań dotyczy także bogatej oferty turystycznej polskich miast i regionów. Odbyły się również rozmowy na temat możliwości uruchomienia bezpośrednich połączeń lotniczych z Arabią Saudyjską, Egiptem oraz połączeń z Dubaju do Poznania.
W trakcie targów ATM Dubaj zaplanowano także warsztaty branżowe organizowane przez Grupę V4, z udziałem narodowych organizacji turystycznych i touroperatorów z Polski, Węgier, Czech i Słowacji.