en
en
Kontakt

Polska nagrodzona na targach GITF w Chinach

chiny_targi.jpg

Na przygotowanym przez Zagraniczny Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej w Pekinie polskim stoisku odwiedzający mogli obejrzeć filmy promujące nasz kraj, odebrać broszury i drobne upominki z najważniejszymi informacji o Polsce. Można było również połączyć się z profilem ZOPOT Pekin na popularnym w Chinach portalu społecznościowym WeChatcie i prowadzoną przez ośrodek platforma e-learningową skierowaną do chińskich touroperatorów. Z roku na rok możemy zaobserwować w trakcie imprez targowych znaczny wzrost zainteresowania Polską jako potencjalną destynacją turystyczną. Popularność ta została potwierdzona otrzymanym przez Polskę wyróżnieniem w kategorii „Most Distinctive Tourist Destination Award”.

Nieodmiennie do naszego kraju przyciągają turystów wyjątkowa historia i architektura głównych miast, malownicze wybrzeże Pomorza oraz, szczególnie w obliczu emitowanego obecnie, a realizowanego na południu Polski, programu „Nieustraszone Dwudziestolatki”, zimowe atrakcje regionu Tatr. Touroperatorzy szukają na stoisku odpowiedzi na bardzo konkretne pytania, dotyczące m.in. kalendarza festiwali w Polsce, rodzajów interaktywnych atrakcji łączących folklor ludowy, w których turyści mogą wziąć czynny udział, kontaktów do polskich partnerów z branży turystycznej i formalności wizowych. Z tego względu bardzo cenimy sobie również obecność przedstawicieli polskiej branży, którzy mogą na miejscu nawiązać obiecujące kontakty z chińskimi partnerami. W tym roku w ramach stoiska wystawiał się przedstawiciel biura podróży Tarifa sp. z o.o., zajmującego się turystyką biznesową (MICE).

W trakcie trwania Guangzhou International Travel Fair mieliśmy dodatkowo okazję odwiedzić kantoński oddział firmy Hua Cheng, która jest największym dostawcą wycieczek grupowych po Europie dla chińskich biur podróży. Spotkanie miało na celu przeprowadzenie krótkiego szkolenia z najważniejszych zagadnień związanych z ofertą turystyczną naszego kraju, w związku z planowanym wprowadzeniem oferty monodestynacyjnej do Polski. Będzie to pierwszy produkt turystyczny sprzedawany w obrębie Kantonu, obejmujący kilkunastodniową wycieczkę po Polsce. Nowa oferta ma zostać ogłoszona pod koniec marca na organizowanej przez Hua Cheng oficjalnej konferencji przedstawiającej produkty na rok 2019, którą odwiedzi ponad 500 przedstawicieli branży.

 

Do góry