Polska na targach WTM w Londynie. Wracamy z nagrodą Lonely Planet!
Przez trzy dni polskie stoisko było tłumnie odwiedzane przez zagranicznych touroperatorów, media, influencerów a także firmy z sektora technologicznego oferującego nowoczesne rozwiązania promocyjne. Polska Organizacja Turystyczna wraz z regionalnymi oraz lokalnymi organizacjami turystycznymi, a także z licznymi partnerami, promowała w tym roku cały wachlarz atrakcji turystycznych, w tym także turystykę kulinarną. Obecne na stoisku polskie biura turystyczne takie jak Mazurkas, JanPol, Furnel, Poland Tour, Grupa Trip, Vengo oraz Wygoda oferowały szeroki zakres usług, począwszy od klasycznej oferty turystyki miejskiej, poprzez aktywną, na „skrojonej na miarę” kończąc. Informacji na temat potencjału turystycznego Polski udzielały nasze Regiony, w tym: Małopolska Organizacja Turystyczna, Łódzka Organizacja Turystyczna, Poznańska Lokalna Organizacja Turystyczna, Lubelska Regionalna Organizacja Turystyczna, Visit Sopot, Lokalna Organizacja Turystyczna Metropolia Lublin, Mazowiecka Regionalna Organizacja Turystyczna oraz Dolnośląska Organizacja Turystyczna.
Podczas tegorocznych targów miało również miejsce wręczenie przez przedstawiciela Lonely Planet nagrody Best in Travel 2024 na ręce Pani Dyrektor Krucz. Wyróżnienie zostało przyznane w Polsce w kategorii „Best Value”.
W tym roku WTM po raz kolejny udowodnił, że jego pozycja na liście międzynarodowych targów turystycznych jest wciąż bardzo wysoka. W ciągu trzech dni targowych ponad 30 000 osób reprezentujących sektor turystyczny na całym świecie wzięło udział w wydarzeniu.