Polska na targach turystyki zdrowotnej Seniormässan w Sztokholmie
Dobiegają końca trwające od 1 do 3 października targi Seniormässan w Sztokholmie, realizowane w ramach projektu promocji usług prozdrowotnych poddziałania 3.3.2 Promocja gospodarki w oparciu o polskie marki produktowe – Marka Polskiej Gospodarki – Brand. Wydarzenie to poświęcone jest turystyce zdrowotnej, ze szczególnym uwzględnieniem osób starszych.
Polska Organizacja Turystyczna już po raz trzeci prezentuje ofertę turystyki medycznej. Odwiedzający polskie stoisko pytają o szczegóły oferty resortów spa & wellness, ośrodków sanatoryjnych oraz leczenia uzdrowiskowego.
Polskie stoisko zostało przygotowane w nowoczesny sposób, a promocja odbywa się w aktywnej i różnorodnej formie. Aby przyciągnąć uwagę seniorów oraz promować turystykę medyczną, rehabilitacyjną, obiekty SPA & Wellness, a także produkty lecznicze, proponujemy, poza prezentacją folderów i broszur informacyjnych m.in. także badanie ciśnienia krwi za pomocą elektrycznego ciśnieniomierza oraz degustację nalewek leczniczych z bursztynem.
Odwiedzający wypełniają także ankiety dotyczące naszych naturalnych bogactw. Chętni udzielają odpowiedzi na pytania z czego powstaje bursztyn czy jak działa solanka. Dużym zainteresowaniem cieszą się organizowane na przygotowanym przez POT stoisku konkursy dla uczestników targów. Spośród aktywnych gości codziennie rozlosowujemy vouchery na pobyt w Polsce, oraz atrakcyjne nagrody pocieszenia.
Frekwencja podczas targów, zwłaszcza wśród odwiedzających polskie stoisko jest bardzo dobra. POT ma nadzieję, że ta forma promocji zwiększy ilość osób przyjeżdżających na zabiegi do Polski.