en
en
Kontakt

Polska na targach turystyki zdrowotnej Seniormässan w Sztokholmie

Dobiegają końca trwające od 1 do 3 października targi Seniormässan w Sztokholmie, realizowane w ramach projektu promocji usług prozdrowotnych poddziałania 3.3.2 Promocja gospodarki w oparciu o polskie marki produktowe – Marka Polskiej Gospodarki – Brand. Wydarzenie to poświęcone jest turystyce zdrowotnej, ze szczególnym uwzględnieniem osób starszych.

seniormassan.jpg

Polska Organizacja Turystyczna już po raz trzeci prezentuje ofertę turystyki medycznej. Odwiedzający polskie stoisko pytają o szczegóły oferty resortów spa & wellness, ośrodków sanatoryjnych oraz leczenia uzdrowiskowego.

Polskie stoisko zostało przygotowane w nowoczesny sposób, a promocja odbywa się w aktywnej i różnorodnej formie. Aby przyciągnąć uwagę seniorów oraz promować turystykę medyczną, rehabilitacyjną, obiekty SPA & Wellness, a także produkty lecznicze, proponujemy, poza prezentacją folderów i broszur informacyjnych m.in. także badanie ciśnienia krwi za pomocą elektrycznego ciśnieniomierza oraz degustację nalewek leczniczych z bursztynem.

Odwiedzający wypełniają także ankiety dotyczące naszych naturalnych bogactw. Chętni udzielają odpowiedzi na pytania z czego powstaje bursztyn czy jak działa solanka. Dużym zainteresowaniem cieszą się organizowane na przygotowanym przez POT stoisku konkursy dla uczestników targów. Spośród aktywnych gości codziennie rozlosowujemy vouchery na pobyt w Polsce, oraz atrakcyjne nagrody pocieszenia.

Frekwencja podczas targów, zwłaszcza wśród odwiedzających polskie stoisko jest bardzo dobra. POT ma nadzieję, że ta forma promocji zwiększy ilość osób przyjeżdżających na zabiegi do Polski.

Do góry