Polska na targach Salone del Camper
Salone del Camper to przestrzeń, która zrzesza miłośników turystyki camperowej i aktywnej, a także wszystkich zainteresowanych przyjaznym naturze naturze stylem życia i podróżowania, gastronomią wg zasady kilometra 0 i eksplorowaniem destynacji przede wszystkim pod kątem jej walorów naturalnych. Biorąc pod uwagę współczesne trendy, ta grupa turystów gwałtownie zwiększa się, a weekend otwarcia targów zanotował prawie dwukrotny wzrost odwiedzających w stosunku do poprzedniego roku.
Polska szczyci się szeroką ofertą odpowiadającą zainteresowaniom camperzystów, którzy średnio poświęcają na jedną podróż od trzech do sześciu tygodni, mają więc okazję za jednym razem zobaczyć najważniejsze atrakcje turystyczne naszego kraju od Krakowa aż po Gdańsk.
W niedzielę 15 września Michalina Seliga z Zagranicznego Ośrodka POT w Rzymie, w ramach areny Viaggi, Incontri e Racconti, zaprezentowała odwiedzającym targi propozycje połączenia tego, co w naszym kraju najlepsze, czyli bogactwa historycznego i kulturalnego najważniejszych polskich miast z niespotykaną różnorodnością dzikiej natury.
Obecność na targach jest kontynuacją promocji wśród tej grupy konsumentów – w tym roku w konsekwencji podróży prasowej zorganizowanej przez POT ukazały się dwa artykuły w najpoczytniejszym magazynie tematycznym Plein Air dokumentujące trzytygodniową camperową podróż dziennikarza Gianluca Ricci po Polsce.
Targi Salone del Camper w 2018 zarejestrowały 130 000 odwiedzających. Stoisko Polski można odwiedzać do końca targów, czyli do 22 września.