Polska na targach BIT w Mediolanie
Są to drugie pod względem wielkości imprezy targi turystyczne we Włoszech, które są imprezą o profilu branżowym, w pierwszy dzień otwartą dla publiczności, a w pozostałe dni wydarzeniem poświęconym operatorom sektora turystycznego.
Targi oferują szereg inicjatyw towarzyszących i sprzyjających wymianie B2B, takich jak przestrzeń My Matching, area LEISURE i area MICE oraz segmenty dedykowane konkretnym sektorom turystyki: I love wedding, BIT4JOB i BETECH.
Polskie stoisko po raz pierwszy w historii tego rynku prezentowało Dolny Śląsk wraz z jedną ze swoich najciekawszych atrakcji – Zamkiem Książ. Bogactwo regionu zostało docenione przez odwiedzających za sprawą degustacji lokalnych produktów zorganizowanej na stoisku wraz z krótką prezentacją i konkursem multimedialnym, w ramach którego można było wygrać zestaw gadżetów związanych z Dolnym Śląskiem. W ramach polskiego wystąpienia obecne były również były Polskie Linie Lotnicze LOT oraz krakowski touroperator Ivotrans.
W czasie tej edycji BIT odwiedziło przeszło 40 000 osób, zaprezentowało się 1 300 wystawców ze 100 krajów oraz zorganizowano przeszło 100 konferencji.