en
en
Kontakt

Polska krajem partnerskim na TravelMatch w Oslo  

travelmatch_oslo_2018.jpg

Warsztaty TravelMatch w Oslo są największą tego typu imprezą w Norwegii. W jej ramach około 150 wystawców ma okazję spotkać prawie 200 przedstawicieli norweskiej branży turystycznej. Polska była krajem partnerskim siódmej edycji tego wydarzenia, która odbyła się 11 stycznia w Oslo Congress Center.

W ramach partnerstwa, polska oferta była szeroko eksponowana w miejscu wydarzenia oraz podczas poszczególnych punktów programu. Logotypy Polskiej Organizacji Turystycznej i naszych wystawców znalazły swoje miejsce zarówno na stronie internetowej imprezy www.travelmatch.no, na ekranach cyfrowych przed wejściem do obiektu, podczas rejestracji i lunchu, a także na trzech ekranach w sali, gdzie odbywały się rozmowy warsztatowe.

Poza logotypem Polskiej Organizacji Turystycznej, na ekranach pojawiały się także oznakowania Pomorskiego, głównego partnera tego projektu, a także Polskich Linii Lotniczych LOT, który od marca 2018 uruchamia bezpośrednie połączenie między Oslo i Warszawą.

W trakcie warsztatów, na ekranach wyświetlano filmy promocyjne m.in. ofert typu city breaks w Polsce, Pomorza, Sopotu i Warszawy. Nie zabrakło także polskich akcentów kulinarnych. Podczas lunchu serwowano  kanapki wzbogacone o elementy tradycyjnej kuchni polskiej (żurawina, miód, kwaszony ogórek), oznakowane dodatkowo polskimi mini flagami i serwetkami z logotypem znanej już w Norwegii marki kulinarnej Pomorskie Prestige.

Szczególnym elementem warsztatów było seminarium poświęcone turystyce prozdrowotnej, zrealizowane w ramach współfinansowanego przez Ministerstwo Rozwoju poddziałania 3.3.2 Promocja gospodarki w oparciu o polskie marki produktowe - Marka Polskiej Gospodarki Brand. Seminarium zostało wpisane w program warsztatów, a rejestracja uczestników była realizowana w ramach systemu rejestracji warsztatowej. Ponad 70 słuchaczy obejrzało film promocyjny poświęcony możliwościom turystyki prozdrowotnej w Polsce. Emisję spotu uzupełniono prezentacją, wskazującą na odmienność oferty w poszczególnych regionach naszego kraju i dającą możliwość uzyskania dodatkowej wiedzy na temat obecnych na warsztatach prawie 20 reprezentantach polskiej branży turystycznej.

Na warsztaty przygotowano specjalną mini broszurę, która stanowiła przewodnik po polskiej reprezentacji na TravelMatch, Trafiła ona do pakietów powitalnych wszystkich norweskich uczestników warsztatów.

Podczas seminarium, a następnie na minglu podsumowującym cały dzień warsztatowy, w którym udział wzięli zarówno norweska branża jak i wystawcy, prezentowane były logotypy partnerów i filmy promocyjne, m.in Polskich Linii Lotniczych LOT, Warszawy, Sopotu i polskich atrakcji kulinarnych.

Impreza została bardzo pozytywnie odebrana, zarówno przez polską branżę turystyczną jak i zaproszonych norweskich gości. Podkreślali oni celowość i bardzo atrakcyjne przygotowanie tematyki seminarium, a także rosnące zainteresowanie Polską jako destynacją turystyczną na norweskim rynku. Polska branża skorzystała także z dodatkowych okazji do znalezienie nowych partnerów, podczas mniej oficjalnych spotkań pozastolikowych.

Do góry