en
en
Kontakt

„Polska. Daj się oczarować” – ruszyła nowa kampania zimowa POT

polska_winter.jpg

Kampania „Polska. Daj się oczarować” kierowana jest do mieszkańców: Austrii, Czech, Holandii, Niemiec, Norwegii, Szwecji, Węgier, Ukrainy i Wielkiej Brytanii. Z analiz wynika, że to właśnie turyści z tych krajów chętnie przyjadą do Polski w okresie zimowym. Podczas realizacji działań związanych z kampanią, POT współpracuje z Regionalnymi Organizacjami Turystycznymi oraz urzędami miast. Do poszczególnych krajów trafią informacje o konkretnych miastach lub regionach, takich jak Gdańsk, Lublin, Katowice, Kraków, Poznań, Toruń, Warszawa, Wrocław, Dolny Śląsk, Małopolska, Pomorze. Komunikat będzie dostosowany do zainteresowań mieszkańców danego państwa.

Na odpowiednich wersjach językowych strony polska.travel utworzono specjalne zakładki, gdzie turyści mogą zapoznać się z ofertą danych miast i regionów. Znajdują się tam zdjęcia, filmy oraz artykuły przedstawiające atrakcyjne miejsca w Polsce. Turyści odwiedzający stronę mogą także od razu zarezerwować pobyt w danym mieście za pomocą systemu rezerwacyjnego.

„Polska. Daj się oczarować” jest realizowana w dwóch odsłonach. Pierwsza promuje Polskę jako kraj jarmarków przedświątecznych oraz miejsce, w którym można kupić przepiękne prezenty świąteczne. W drugim komunikacie przekonujemy, że nasz kraj jest idealnym miejscem na spędzenie Świąt Bożego Narodzenia oraz sylwestra. W kampanii prezentowana jest nie tylko oferta miejska, lecz także proponowane są sposoby na aktywne spędzanie czasu poza miastami.

Działania w ramach „Polska. Daj się oczarować” zaplanowane są na grudzień 2018 oraz styczeń 2019. Kampania realizowana jest w najważniejszych internetowych kanałach komunikacji: Facebook oraz Instagram oraz w wyszukiwarce Google. Obecna będzie także w największych portalach horyzontalnych danych państw. Szacuje się, że specjalnie przeznaczone tej akcji strony odwiedzi 80 tys. osób.

 

Do góry