Polska aktywnym użytkownikiem social media na targach w Dublinie
Według Raportu Brand 24 #HWS17 polskie stoisko narodowe było jednym z najbardziej aktywnych użytkowników social media podczas targów Holiday World Show w Dublinie a Polska pojawiała się jako jeden z najczęściej komentowanych tematów.
Jest to efekt podjętych przez Zagraniczny Ośrodek POT, od 23 stycznia przez 9 dni, działań promocyjnych z wykorzystaniem social media. Celem aktywności było przede wszystkim, w związku z targami, przyciągnięcie jak największej liczby odwiedzających targi na narodowe stoisko i umożliwienie zobaczenia targów osobom w nich nieuczestniczących ale także budowanie relacji z influencerami - dziennikarzami i blogerami.
Podczas targów Holiday World Show z komunikatem #WeGoToPoland udało się dotrzeć do ponad 66 tys. użytkowników social media. Na twitterze liczba obserwujących profil wzrosła o 84 nowych użytkowników a na instagramie o 80.
Zapraszamy do zapoznania się z podumowaniem: Podsumowanie działań w social mediach - Holiday World Show.