en
en
Kontakt

"Poland. More Than a Destiantion". POT na wirtualnych targach WTM w Londynie

POT na WTM 2020

W tym roku Polska Organizacja Turystyczna wraz z 32 partnerami promuje Polskę pod hasłem "Poland. More Than a Destiantion". Ma ono wskazywać na bogactwo oferty turystycznej, która odzwierciedla oczekiwania współczesnego turysty. Głównymi obszarami reklamowanymi na tegorocznym WTM są turystyka aktywna ("nature breaks"), turystyka miejska z naciskiem na walory kulturowe i miejskie tereny zielone ("City breaks"), jak również turystyka uzdrowiskowa ( spa breaks). 

Wirtualne targi World Travel Market są pierwszą od wybuchu pandemii okazją do podzielenia się wspólnie zdobytymi w ostatnich miesiącach doświadczeniami. Eksperci z całego świata zgromadzili się, by szukać rozwiązań, które pomogą klientom odzyskać zaufanie w kwestii podróżowania, a firmom turystycznym podnieść się z finansowej zapaści. Podczas trwających równolegle sesji panelowych poruszono przede wszystkim takie zagadnienia, jak zmiany w obszarze zachowań konsumenckich czy rola i znaczenie digitalizacji w erze współczesnego marketingu. Dyskutowano także na temat trendów w podróżowaniu w dobie pandemii.

W tegorocznym WTM Londyn uczestniczy również po raz pierwszy nowy prezes POT Rafał Szlachta, który udzielił wywiadów dla kluczowych mediów branżowych, w tym dla Travel Bulletin oraz Radio Travel. Poruszał w nich tak istotne zagadnienia jak współczesna promocja Polski na rynkach zagranicznych, w tym na rynku brytyjskim oraz bogactwo polskich produktów turystycznych.

Do góry