en
en
Kontakt

„Poland – everything you need” - POT promuje Polskę w Chinach

Screeny z kampanii "Poland - everything you need"

Kampania „Poland – everything you need” obejmuje serię 5 live streamingów pokazujących różne oblicza Polski. Live streamingi publikowane są na platformie Mafengwo – jednym z najważniejszych portali turystycznych w Chinach,  który posiada ponad 130 milionów aktywnych użytkowników miesięcznie. Platforma pierwotnie służyła jako blog, gdzie każdy mógł się dzielić wrażeniami ze swoich podróży i poradami, by w kolejnych latach rozszerzyć swoje usługi również o sprzedaż produktów turystycznych. Obecnie służy jako jedno z najważniejszych źródeł inspiracji podróżniczych szczególnie dla młodych (urodzonych po roku 1990) mieszkańców największych aglomeracji miejskich w Chinach, charakteryzujących się wysoką siłą nabywczą.

W podróż po zakątkach Polski zabierze nas duet znany z wcześniejszych live streamingów: przewodnik Piotr Karpiński od wielu lat przybliżający Polskę Chińczykom i z Shiyu - chińska influencerka mieszkająca w Polsce. Gościnnie wystąpią również inni Chińczycy, którzy związali swoje życie na stałe z Polską.

W ramach serii planowane są następujące relacje na żywo:

  1. turystyką miejską: spacer po Wrocławiu – 16 czerwca
  2. turystyką kulturalną: wizyta na Zamku Królewskim – 13 lipca
  3. turystyką gastronomiczną: Poznań (Ogólnopolski Festiwal Dobrego Smaku) – 14 sierpnia
  4. turystyką wellbeing: uzdrowiska w Małopolsce (Szczawnica) – 17 września
  5. lokalnym rękodziełem: bursztynowe atrakcje Gdańska – 9 października

Pierwsze dwa streamingi z serii cieszyły się dużym zainteresowaniem i śledziło je na żywo ponad 28 tys. osób. Kreacje reklamowe informujące użytkowników platformy Mafengwo o streamingach wyświetlone zostały już ponad milion razy, a do zakończenia kampanii liczba ta powinna osiągnąć co najmniej 2.4 miliona. Publikacje na Mafengwo są dodatkowo wspierane promocyjnymi działaniami Zagranicznego Ośrodka POT w Pekinie na pozostałych najbardziej popularnych kanałach społecznościowych w Chinach: Wechat, Weibo, Little Red Book oraz Qyer. Każdego miesiąca publikowane są na nich artykuły i zdjęcia promujące nie tylko streamingi ale również inne ciekawe atrakcje z regionu, który będziemy wirtualnie odwiedzać.

W kampanię zaangażowali się: Poznańska Lokalna Organizacja Turystyczna, Stołeczne Biuro Turystyki, Urząd Miejski Wrocławia, Małopolska Organizacja Turystyczna oraz Gdańska Organizacja Turystyczna.

To nie pierwszy raz, gdy Ośrodek w Pekinie przybliża Polskę Chińczykom poprzez live streaming, a w planach są już kolejne projekty!

Do góry