Piotr Żyła, Kamil Stoch i Maciej Kot promują Polskę!
Już w najbliższą sobotę kibice na skoczni w Wiśle, którzy przyjadą oglądać zawody Pucharu Świata w Skokach Narciarskich będą na wielkich telebimach oglądać spot reklamowy, promujący nasz kraj. Spot ten będzie też emitowany na antenie Eurosportu.
W czwartek, 5 grudnia w Hotelu Gołębiewskim w Wiśle, na dwa dni przed zawodami Pucharu Świata, Polski Związek Narciarski zwołał konferencję prasową, podczas której prezes PZN, Adam Małysz oraz wiceprezes Polskiej Organizacji Turystycznej, Małgorzata Wilk-Grzywna uroczyście podpisali koszulkę w symbolicznym geście współpracy, potwierdzonym wcześniej odpowiednią umową. W ramach projektu POT „Promocja Polski poprzez sport”, Polski Związek Narciarski zobowiązał się do realizacji wielu świadczeń promocyjnych, o których podczas konferencji prasowej opowiadała wiceprezes POT, Małgorzata Wilk- Grzywna.
"Za dwa dni będziecie Państwo, tu na skoczni w Wiśle świadkami premiery spotu promocyjnego, w którym Kamil Stoch, Maciej Kot oraz Piotr Żyła promują wszystkie polskie góry oraz województwo kujawsko-pomorskie. „Pożeniliśmy” piernika z oscypkiem, co chyba spodobało się naszym skoczkom, bo widać, że w filmie dobrze się bawili. Spot będzie też emitowany na kanale Eurosportu w całej Europie. Dziś symbolicznie podpisaliśmy koszulkę z prezesem Małyszem. Koszulkę ważną, bo z oficjalnym adresem naszego narodowego portalu turystycznego: www.poland.travel. We wszystkich stacjach telewizyjnych Europy, które będą transmitować skoki z Wisły, widzowie zobaczą ten adres strony. Adres poland.travel będzie się także wyświetlał na ledowych bandach. Tych świadczeń reklamowych jest bardzo dużo, a marka naszych skoczków tak silna, że według Polskiej Organizacji Turystycznej będzie to doskonała promocja naszego kraju zagranicą"– mówiła podczas konferencji prezes Małgorzata Wilk-Grzywna.
"Polska to piękne miejsce i muszę przyznać, że sam tak wiele podróżując po świecie, ciągle spotykałem się z zaskakującymi i czasem nawet krzywdzącymi nasz kraj stereotypami. Obcokrajowcy musieli dopiero do nas przyjechać, żeby być zaskoczonym pozytywnie i potwierdzam, że hasło promocyjne „Poland, more than you expected”, ma sens. Widziałem już spot, jest zabawny, zaskakujący, nasi skoczkowie świetnie odegrali w nim swoje role. Sądzę, że wszystkim się spodoba. Warto promować nasz kraj" – mówił podczas konferencji Adam Małysz.
A sam Kamil Stoch, który w spocie może pochwalić się zdolnościami aktorskimi, wspomina miło wspomina pracę na planie.
"Dobrze się bawiliśmy z chłopakami, dobrze się czułem przed kamerą, ale łatwiej przychodzi mi skakanie niż granie. Mimo to cieszę się, że nakręciliśmy ten materiał, bo sam wiem, że Polska naprawdę ma co pokazać zagranicznym turystom" – skomentował swój udział w projekcie nasz utytułowany skoczek.