en
en
Kontakt

Nowojorski ZOPOT promował Polskę na konferencji USTOA

USTOA_konferencja.jpg

Część konferencyjna poświęcona była zagadnieniom ruchu turystycznego, rozwiązaniom prawnym, podsumowaniu mijającego roku oraz prognoz na kolejne lata.  W 2016 roku po raz pierwszy zorganizowano krótkie seminarium „Destination for Destination”, które miało na celu przybliżenie rynku amerykańskiego dostawcom usług oraz narodowym i regionalnym organizacjom turystyki.  Nowa forma dialogu i dyskusji cieszyła się tak dużym zainteresowaniem, iż w tym roku tematom promocji destynacji turystycznych poświęcono półdniowy blok prezentacji i dyskusji panelowych.

Najważniejszą częścią Konferencji były jednak rozmowy warsztatowe – Marketplace.  To unikalna okazja do nawiązywania kontaktów z osobami, które odpowiadają za ofertę oraz jej promocję.  Polska cieszyła się bardzo dużym zainteresowaniem, co potwierdza większa liczba potwierdzonych spotkań niż rok wcześniej. 

Ze wstępnych rozmów wiemy, iż w 2018 i 2019 roku nowi touroperatorzy planują wprowadzenie oferty do Polski do sprzedaży.  Pojawiają się pytania i prośby w zakresie aktualizacji już istniejących i sprzedawanych programów pobytów w Polsce.  Ważnym temat jest także forma współpracy między touroperatorami i narodowymi organizacjami turystyki w zakresie promocji poszczególnych destynacji.

Rozwój siatki bezpośrednich połączeń między USA a Polską w 2017, planowany wzrost liczby samych połączeń w 2018 oraz duże zainteresowanie Polską przedstawicieli branży, pozwala optymistycznie oceniać rynek Stanów Zjednoczonych jako źródło ruchu turystycznego do Polski.

Do góry