Niche & Tailormade Travel Summit w Brukseli
W wydarzeniu wzięło udział 14 przedstawicieli niszowych touroperatorów i hoteli (m.in tooku, Cosmic Travel, Buro Scanbrit, CroisiEurope Cruises, Maxi Travel, Live, Maxitours). Oprócz Polski, swoją destynację promowała również Norwegia.
Program wydarzenia obejmował warsztaty, prezentację wyników ankiety „Czego biura podróży oczekują od swoich niszowych partnerów?” i sesje speed-datingowe między agentami podróży szukającymi nowych inspiracji i partnerami wydarzenia. Jan Peeters, założyciel portalu Travel 360, podkreślił, że wakacje dostosowane do indywidualnych potrzeb turystów cieszą się coraz większą popularnością. Belgowie najczęściej wybierają wakacje z golfem, wakacje luksusowe, wyjazdy kulturalne, rejsy oraz turystykę aktywną. Niszowe biura podróży i agenci przy organizacji wyjazdów inspiracje czerpią głównie z broszur otrzymywanych od partnerów i ich stron internetowych.
Konsultanci turystyczni, zarówno freelancerzy jak i przedstawiciele biur podróży, zainteresowani poszerzeniem oferty na Polskę pytali o możliwości organizacji wyjazdów team buildingowych i objazdowych. Zaciekawienie wzbudziły noclegi w hotelach historycznych, ścieżka rowerowa Green Velo i letnie festiwale muzyczne.
Wydarzenie przyciągnęło 45 agentów.