Mocna promocja Polski na targach TTG Travel Experience 2022 w Rimini
We włoskim Rimini odbyła się 59-ta edycja targów TTG Travel Experience - największych targów turystycznych B2B na Półwyspie Apenińskim . Co roku spotykają się na nich DMC, przedstawiciele branży turystycznej, dostawcy usług, specjaliści technik marketingowych, dziennikarze i influencerzy.
Polska reprezentowana była na nowoczesnym stoisku, zorganizowanym przez Zagraniczny Ośrodek POT w Rzymie, które ulokowane zostało w jednym z najlepszych miejsc pawilonu poświęconego destynacjom zagranicznym. Ekspozycja wzbudziła duże zainteresowanie odwiedzających, doceniających nie tylko ofertę turystyczną naszego kraju i estetykę stoiska, ale i potencjał Polski jako kierunku bliskiego, przyjaznego i atrakcyjnego. Na narodowym stoisku Polski wystawiło się ośmiu podwystawców, w tym Wielkopolska Organizacja Turystyczna oraz touroperatorzy prowadzący aktywną działalność na włoskim rynku usług turystycznych: Anpa Travel, Furnel Travel, Ivotrans TO Incoming, Jan-Pol Incoming TP, SOS Travel, Poland Tour czy Mazurkas Travel.
TTG to targi branżowe promujące destynacje i usługi turystyczne, ale też wskazujące kierunki rozwoju biznesu turystycznego i strategii promocyjnych zgodnie ze zmieniającymi się realiami rynku konsumentów. Warunki te wynikają z upowszechnienia nowych technologii sprzedażowych i oczekiwań młodego pokolenia klientów. Co roku organizatorzy targów odpowiadają na trendy rynkowe i najciekawsze propozycje na międzynarodowym rynku turystyki. W 2022 roku targi odnotowały 25 proc. wzrost odwiedzających w stosunku do 2021 roku. Powróciły również destynacje zagraniczne (wystawiło się 60 krajów), co potwierdza pozytywną tendencję odradzania się turystyki po pandemii na rynku włoskim.