MAGIA POLSKICH MIAST – nowa kampania wizerunkowa POT
Polska Organizacja Turystyczna rozpoczęła nową, wizerunkową kampanię internetową, w której wykorzystuje twórczość słynnego architekta i malarza Tytusa Brzozowskiego.
Przez najbliższy miesiąc na profilu Polska.travel na Facebooku będą się ukazywać posty opowiadające o wybranych miastach przez pryzmat akwarel znanego artysty. W sumie promowanych będzie 13 ośrodków miejskich: Warszawa, Bydgoszcz, Toruń, Poznań, Wrocław, Trójmiasto, Zamość, Przemyśl, Lublin, Łódź, Katowice, Szczecin i Kraków.
We współpracy z Polską Organizacją Turystyczną Tytus Brzozowski odwiedził i sportretował kilka miast, starając się uchwycić esencję ich charakteru. Jego obrazy prezentują Polskę w sposób ciekawy i bardzo zróżnicowany, niekiedy całkowicie magiczny. Z jednej strony na obrazach możemy podziwiać precyzyjnie oddane szczegóły architektoniczne odwiedzanych miejsc, z drugiej natomiast akwarele opowiadają niezwykłe historie o miastach pełnych fantastycznych zdarzeń. Można tu znaleźć lewitujące kamienice i fortepiany albo tramwaje wyjeżdzające wprost z budynków. Na niektórych obrazach można odszukać budowle sprzed wielu lat, zgrabnie wpasowane we współczesną zabudowę.
Wizerunkowa kampania promocyjna „Magia polskich miast” realizowana jest zarówno w kraju i zagranicą, w całości w internecie, w mediach społecznościowych – na profilu polska.travel oraz językowo-rynkowych profilach Zagranicznych Ośrodków POT.
Posty kierują internautów na stronę internetową, gdzie możemy znaleźć więcej informacji o miastach a także skonfrontować rzeczywistość z wizją artysty. Uzupełnieniem kampanii jest film, na którym Tytus Brzozowski staje się naszym przewodnikiem po magicznych miastach.
Dodatkową atrakcją dla internautów będzie konkurs fotograficzny, którego zwycięzcy nagrodzeni zostaną atrakcyjnymi gadżetami wykorzystującymi motywy z obrazów wykorzystanych w kampanii.