Kraków podbija Holandię
Zagraniczny Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej w Amsterdamie od dwóch dni prowadzi kampanię promocyjną Krakowa w mediach społecznościowych. Dzięki dotychczas podjętym działaniom m.in. na Facebooku,
Instagramie, Twitterze czy YouTube z przekazem udało się dotrzeć już do 300 tys. indywidualnych odbiorców.
Zagraniczny Ośrodek POT w Amsterdamie kończy także negocjacje z Zoover.nl, czyli niderlandzkim odpowiedniku portalu TripAdvisor. W wyniku tej współpracy pojawi się strona Krakowa na zoover.nl, przeprowadzona zostanie również kampania banerowa na stronach bezpośredniej konkurencji Krakowa m.in. Pragi i Budapesztu.
Specjalny dodatek o Krakowie ukazał się też w grudniowym wydaniu magazynu dla hotelarzy Hotel&Design. Kraków znalazł się na okładce, a oprócz tego na łącznie 24 stronach z pięknymi zdjęciami. Wartość tej publikacji, według MediaInfoGroep, to prawie 37 tys. euro.
Autorzy tekstu napisali, że Kraków jest perełką, miastem absolutnie wartym odwiedzenia, o ciekawych rozwiązaniach architektonicznych i świetnych wnętrzach – mówi Andrzej Pawluszek, wicedyrektor Zagranicznego Ośrodka Polskiej Organizacji Turystycznej w Amsterdamie.
Hotel & Design jest najważniejszym magazynem branżowym dla hotelarzy w Holandii. Raport powstał w wyniku podróży prasowej zrealizowanej przez ZOPOT Amsterdam. Celem kampanii jest dotarcie do 10 milionów Holendrów. Kampania kończy się w drugiej połowie grudnia.