Kontrahenci z Dubaju gościli w Warszawie
W przeddzień 47. rocznicy powstania Zjednoczonych Emiratów Arabskich grupa kontrahentów z Dubaju gościła w Warszawie na zaproszenie Polskiej Organizacji Turystycznej w ramach realizacji przyjazdowej misji gospodarczej Poddziałania 3.3.2 PO IR Promocja gospodarki w oparciu o polskie marki produktowe – Marka Polskiej Gospodarki- Brand.
Uczestnicy reprezentowali firmy konsultingowe doradzające w zakresie organizacji turystyki oraz media dystrybuowane w metrze w Dubaju.
W trakcie pierwszego dnia pobytu grupa poznawała atrakcje turystyczne stolicy. Oglądała wystawę stałą w Muzeum Narodowym, odbyła spacer po Starym Mieście, Łazienkach Królewskich, a także miała okazję zobaczyć na żywo widowisko teatralne.
Drugiego dnia zaplanowane były wizyty w placówkach oferujących wysoko specjalistyczne leczenie oraz usługi rehabilitacyjne, najbardziej poszukiwane przez pacjentów z rynku arabskiego. Na trasie wycieczki znalazły się m.in. jednostka oferująca leczenie przy wykorzystaniu egzoszkieletu Hal, a także ośrodek specjalizujący się w zaawansowanym leczeniu schorzeń ortopedycznych oraz jedno z uzdrowisk.
Goście z uznaniem wyrażali się na temat potencjału polskiej oferty na rynku arabskim. Wysoka jakość naszych usług, ich dostępność w korzystnej cenie oraz bliskość lotniska to bardzo silne atuty.
Warszawa urzekła odwiedzających nie tylko bogatą ofertą prozdrowotną, czy turystyczną, ale także jedzeniem serwowanym w stołecznych restauracjach. Piękne wnętrza lokali i bogactwo smaków spotkały się z wyrazami podziwu. Turystyka kulinarna wydaje się stanowić idealne uzupełnienie turystyki zdrowotnej dla gości z Bliskiego Wschodu.
O tym, w jaki sposób można wykorzystać potencjał polskiej oferty, goście wraz z zaproszonymi firmami z Polski mieli okazję porozmawiać podczas spotkania zorganizowanego w siedzibie Państwowej Agencji Inwestycji i Handlu. Pobyt misji uświetniło także spotkanie w Ambasadzie Zjednoczonych Emiratów w Warszawie.