Kampania POT nominowana do nagrody TravMedia 2021
Kampania „Now vs. Later” prowadzona była od 25 maja do 22 czerwca 2020 r. Jej celem było podtrzymanie zainteresowania podróżami do Polski w momencie ogłoszenia pierwszego lockdownu, czyli w czasie kiedy podróżowanie nie było fizycznie możliwe. Akcja marketingowa prowadzona była przez POT na platformach społecznościowych. W jej ramach wykorzystano m.in. materiały zdjęciowe pochodzące od realnych użytkowników. Promowanym obszarem była turystyka aktywna. Kampania opierała się na brytyjskim poczuciu humoru i idealnie wpasowała się w nastroje, jakie panowały wtedy w społeczeństwie.
Do stworzenia reklam posłużono się zdjęciami pozyskanymi od mieszkańców Wielkiej Brytanii, które połączono ze zdjęciami z biblioteki POT. Zaowocowało to powstaniem wysokiej jakości kreacji, dzięki którym kampania uzyskała prawie 1 milion wyświetleń, a stopień zaangażowania pod postami wyniósł 20 tys. Była to pierwsza kampania przeprowadzona w pierwszym etapie lockdownu przez jakąkolwiek narodową organizację turystyczną działająca na terenie Wielkiej Brytanii.
Ogłoszenie zwycięzcy nastąpi podczas uroczystej gali 5 kwietnia w Londynie.
Nagrody TravMedia to wyróżnienie za najlepsze osiągnięcia dziennikarzy, influencerów i działania PR w obszarze turystyki. Wyznaczają nowy standard w honorowaniu projektów każdego z tych sektorów. Nagrody przyznawane są wybitnym talentom w 24 kategoriach, w tym najważniejszych: Travel Writer of the Year, Influencer of the Year i PR Professional of the Year. W tym roku nagrody przyznawane są również w nowych kategoriach: Exclusive of the Year, Specialist Travel Writer of the Year i Sustainability Writer of the Year w sektorze dziennikarskim oraz najlepszej kampanii internetowej, w której to właśnie nominowana jest kampania Polskiej Organizacji Turystycznej.