en
en
Kontakt

Kampania POT nominowana do nagrody TravMedia 2021

Kreacje kampanii Now vs. Later

Kampania „Now vs. Later” prowadzona była od 25 maja do 22 czerwca 2020 r. Jej celem było podtrzymanie zainteresowania podróżami do Polski w momencie ogłoszenia pierwszego lockdownu, czyli w czasie kiedy podróżowanie nie było fizycznie możliwe. Akcja marketingowa prowadzona była przez POT na platformach społecznościowych. W jej ramach wykorzystano m.in. materiały zdjęciowe pochodzące od realnych użytkowników. Promowanym obszarem była turystyka aktywna. Kampania opierała się na brytyjskim poczuciu humoru i idealnie wpasowała się w nastroje, jakie panowały wtedy w społeczeństwie.

Do stworzenia reklam posłużono się zdjęciami pozyskanymi od mieszkańców Wielkiej Brytanii, które połączono ze zdjęciami z biblioteki POT. Zaowocowało to powstaniem wysokiej jakości kreacji, dzięki którym kampania uzyskała prawie 1 milion wyświetleń, a stopień zaangażowania pod postami wyniósł 20 tys. Była to pierwsza kampania przeprowadzona w pierwszym etapie lockdownu przez jakąkolwiek narodową organizację turystyczną działająca na terenie Wielkiej Brytanii.

Ogłoszenie zwycięzcy nastąpi podczas uroczystej gali 5 kwietnia w Londynie.

Nagrody TravMedia to wyróżnienie za najlepsze osiągnięcia dziennikarzy, influencerów i działania PR w obszarze turystyki. Wyznaczają nowy standard w honorowaniu projektów każdego z tych sektorów. Nagrody przyznawane są wybitnym talentom w 24 kategoriach, w tym najważniejszych: Travel Writer of the Year, Influencer of the Year i PR Professional of the Year. W tym roku nagrody przyznawane są również w nowych kategoriach: Exclusive of the Year, Specialist Travel Writer of the Year i Sustainability Writer of the Year w sektorze dziennikarskim oraz najlepszej kampanii internetowej, w której to właśnie nominowana jest kampania Polskiej Organizacji Turystycznej.

Do góry