en
en
Kontakt

Kampania "Polska zobacz więcej" na ekranach ukraińskich kolei

Intercity.jpg

 

Przez cały październik pasażerowie wszystkich pociągów ukraińskiej kompanii szybkich pociągów Intercity mają okazję oglądać na umieszczonych w każdym wagonie monitorach reklamę „Polska zobacz więcej”. Spoty zostały przygotowane przez Polską Organizację Turystyczną wspólnie z Ministerstwem Sportu i Turystyki.

Ukazująca się co pół godziny trzydziestosekundowa reklama, w atrakcyjnej formie, pokazuje najpiękniejsze zakątki naszego kraju. Łącznie na 540 monitorach w pociągach z Kijowa do Charkowa, Krasnoarmiejska, Zaporoża, Lwowa, Konstantynówki i Przemyśla, reklamę obejrzy ponad 400 tysięcy pasażerów.

To kolejne już, podjęte w październiku, działanie lwowskiego ZOPOT-u, które promuje Polskę na ukraińskim runku i wśród tamtejszych turystów. Ten miesiąc obfitował przede wszystkim w imprezy targowe. Najpierw, 3 października w Międzynarodowym Centrum Targowym na Browarskim Prospekcie rozpoczęły się 27. Targi Medyczne Public Health, a już następnego dnia w tej samej hali zainaugurowano największy na Ukrainie 24. Salon Turystyczny Ukraine International Travel Market 2017. Na obu tych imprezach Polska Organizacja Turystyczna przygotowała swoje stoiska. 

 

Do góry