Kampania na głównych lotniskach w USA
W czasie, kiedy kolejne kraje europejskie otwierają swoje granice dla Amerykanów, wśród turystów z USA powraca ożywione zainteresowanie Europą. POT wykorzystuje ten moment i promuje Polskę jako bezpieczny i ciekawy kierunek podróży w nowej rzeczywistości. Pasażerowie korzystający z głównych portów lotniczych w Stanach Zjednoczonych, m.in. Nowy Jork JFK, Newark, Los Angeles, Chicago i Miami, przez miesiąc będą mogli oglądać spoty prezentujące atrakcje naturalne i kulturalne naszego kraju.
Video będą emitowane w strefach pasażera przez całą dobę. Lotniska dobrano zarówno ze względu na ich rozmiar, jak i bezpośrednie połączenia do Polski oferowane przez linie lotnicze LOT. Celem kampanii jest zainteresowanie osób, które aktualnie korzystają już z samolotów i podejmują pierwsze podróże po pandemii, a więc potencjalnie mogą być zainteresowane podróżami do Europy. Obecnie wielu Amerykanów udaje się na wakacje, w tym okresie amerykańskie lotniska notują znaczny wzrost liczby pasażerów w stosunku do minionych miesięcy. To dobry moment, żeby zwrócić uwagę na Polskę i zachęcić turystów do uwzględnienia jej w kolejnych planach podróżniczych. Zgodnie z prognozami przekaz trafi do co najmniej 15 milionów turystów.