Jubileuszowa 60. edycja TTG Travel Experience z udziałem POT
We włoskim Rimini odbyła się jubileuszowa 60. edycja targów TTG Travel Experience - największych targów turystycznych B2B na Półwyspie Apenińskim. Co roku spotykają się na nich DMC, przedstawiciele branży turystycznej, dostawcy usług, specjaliści technik marketingowych, dziennikarze i influencerzy.
Polska reprezentowana była na nowoczesnym stoisku zorganizowanym przez Zagraniczny Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej w Rzymie, które zlokalizowane zostało w jednym z najlepszych miejsc pawilonu poświęconego turystycznym destynacjom zagranicznym. Ekspozycja wzbudziła duże zainteresowanie odwiedzających, doceniających nie tylko ofertę turystyczną naszego kraju i estetykę stoiska, ale również potencjał Polski jako kierunku bliskiego, przyjaznego i atrakcyjnego. Na narodowym stoisku Polski swoją ofertę zaprezentowało dziesięciu wystawców, w tym Małopolska Organizacja Turystyczna, Lubelska Regionalna Organizacja Turystyczna i Polskie Linie Lotnicze LOT oraz touroperatorzy prowadzący aktywną działalność na włoskim rynku usług turystycznych: Anpa Travel Incoming TO, Furnel Travel International, Ivotrans, Jan-Pol Incoming TO, SOS Travel TO, Poland Tour oraz Mazurkas Travel.
Podczas targów na stoisku zostały zorganizowane warsztaty kosmetyczne z użyciem naturalnych produktów z Małopolski, które cieszyły się ogromnym zainteresowaniem uczestników.
TTG to targi branżowe promujące destynacje i usługi turystyczne, jak również wyznaczające kierunki rozwoju biznesu turystycznego i strategii promocyjnych zgodnie ze zmieniającymi się realiami i trendami rynku konsumentów. Zmieniające się uwarunkowania rynkowe wynikają w głównej mierze z upowszechnienia nowych technologii sprzedażowych i oczekiwań młodego pokolenia klientów. Co roku organizatorzy targów odpowiadają na te zmiany rynkowe, prezentując najnowsze i najbardziej interesujące propozycje zebrane z całego rynku międzynarodowej turystyki.