Francuskojęzyczny tygodnik Télépro poleca czytelnikom polski portal narodowy
Nowa wersja Narodowego Portalu Turystycznego www.polska.travel oraz jej wydania językowo-rynkowe, zostały dobrze przyjęte przez turystów. Wprowadzone zmiany zauważają też media.
Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej w Brukseli wykorzystał media społecznościowe do rozpowszechnienia informacji o nowej odsłonie portalu pologne.travel. Wiadomość podchwycił największy tygodnik publikujący program telewizyjny kanałów francuskojęzycznych „Télépro”.
Autorem krótkiego tekstu odnoszącego się do portalu www.pologne.travel jest dziennikarz, który nie miał dotąd okazji być w Polsce ani razu, nawet przejazdem. Informacje o naszym kraju czerpie wyłącznie z tekstów, zdjęć i materiałów filmowych zamieszczanych w sieci przez zespół brukselskiego ośrodka POT. Tekst opublikowany w czasopiśmie w barwny sposób zachęca czytelników do zapoznania się z treścią Narodowego Portalu Turystycznego i poszerzenia wiedzy na temat szczególnych walorów turystycznych Polski. „Od pięknego krakowskiego placu po architektoniczny blask Warszawy, Polska jest niekończącym się źródłem cudów dla turysty. Góry i plaże również znajdują się w katalogu tego kraju” - czytamy na łamach „Télépro”. Wartość czytelnicza niewielkiego tekstu promującego portal www.pologne.travel jest znacząco wyższa od oficjalnej ceny za miejsce jego publikacji, za które zleceniodawca reklamy zapłaciłby wydawcy 5,5 tys. euro.