ETC wspiera polską turystykę
W czerwcu i lipcu European Travel Commission aktywnie promowała wyjazdy do Polski. Kampania jest wynikiem porozumienia pomiędzy Polską Organizacją Turystyczną a Europejską Komisją Podróży osiągniętego podczas majowego szczytu ETC w Lublanie w związku z sytuacją za naszą wschodnią granicą i jej wpływem na rodzimą branżę turystyczną.
W ramach wsparcia dla polskiej turystyki European Travel Commission prowadziła szereg działań promujących Polskę i zachęcających do przyjazdu do naszego kraju z wykorzystaniem własnych kanałów komunikacji. Na stronie internetowej VisitEurope.com opublikowane zostały inspirujące artykuły dotyczące królewskich rezydencji, atrakcji dla najmłodszych czy wakacyjnych przygód w naszym kraju. Jednym z miast wyróżnianych w social mediach przez ETC była Łódź.
Europejska Komisja Podróży promowała Polskę nie tylko na Starym Kontynencie, ale i za Oceanem. Materiały pod hasłem „Explore Poland’s hidden gems” i opatrzone #HistoricallyCurious widniały między innymi na stronach internetowych Cosmopolitan, USA Today Travel, Exploring Wild czy Attractions of America. ETC planuje kolejne publikacje związane z naszym krajem, które już niebawem będą dystrybuowane tak wśród mieszkańców Europy, jak i innych kontynentów.